dimecres, 30 de novembre del 2011

Abans de Nadal reformes


Les vacances que em vaig agafar durant uns dies i el canvi de “performance” extravagant que se m’ha acudit del blog avui mateix m’han forçat a retardar molts dels escrits que tinc en preparació.
Hauria valgut la pena penjar un cartell de “Tancat per reformes”, però cap canvi ha estat meditat amb antel.lació. Espero que el canvi sigui prou potent perquè aquest retràs hagi valgut la pena.
Això si, ara mateix estic en fase de proves. Si no hi ha cap imprevist, els articles escrits fins ara en el servidor de blogspot.com, com totes les novetats seran reproduïdes en el nou blog contingut en el servidor de WordPress. La direcció és www.themoneyglory.com o themoneyglory.wordpress.com. Dins d'un període de temps aquesta pàgina deixarà de funcionar.
Perdoneu les molèsties.

2 comentarios:

Abogados mercantil de Barcelona ha dit...

Molt bo el blog. Encara que estiguis a l'altre m'ha agradat tornar-hi a fer un cop d'ull.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies. Tot i així, el nou blog continua sent el mateix que aquest, la única diferència és el format!